Sunday, January 11, 2009

Olivia och The Pledge

Jag har ett tag funderat på hur jag skulle kunna delge er Olivias framsteg med engelskan. Vid dagens middag satt hon och reciterade The Pledge of Allegiance. Jag frågade henne om vi fick filma henne när hon läste trohetseden. Efter lite lirkande och en muta (lekdag med Rasmus) gick hon med på det. Eftersom det gällde att fånga tillfället i flykten, förekommer vissa tekniska brister. Ljuset är bland annat inte det bästa. Men här är det i alla fall.

7 comments:

Anna said...

Å vad duktig hon är!!!!

Anonymous said...

Pappa är sååå stolt!!!
Puss! från Stockholm.

Anonymous said...

Mormor är också jättestolt men tyvärr syntes inte någon Olivia på den vita rutan - längtar efter att få krama om henne live!

Anonymous said...

Hon är verkligen superduktig! Kram till hela familjen
Åsa

Anonymous said...

Vilket uttal!!

/stolt moster

Kina Paulsson said...

Synd att ni inte kan se filmen, mamma. Jag vet tyvärr inte vilket program ni saknar. Du får prova på en annan dator. // Kram

Anonymous said...

När jag förstod att jag måste installera Flash Player 10 kunde jag till min stora lycka både se och höra min fantastiska dotterdotter!!!