Friday, November 28, 2008

Nerbäddad

Ute är det klarblå himmel med en temperatur runt tio grader. Alla utom jag har tagit bilen in till Manhattan för att shoppa, strosa och insupa Manhattan denna varma dag som varken är höst eller vinter. 

Själv ligger jag nerbäddad, snorig och eländig. Nu har jag tittat på alla avsnitt av Private Practice, Grey's Anatomy och snart även hunnit i kapp med Brothers & Sisters. Tack och lov för att ABC finns på webben. Fast jag skulle mycket hellre vilja tillbringa dagen inne i stan med min familj, istället för att ta del av andras skruvade liv på TVn.

4 comments:

Anonymous said...

Stackars min lilla gumma, och inte är mamma där och pysslar om dig heller! Krya på dig snart!!!

Kina Paulsson said...

Tack, idag känns det redan bättre.
Kram

Anonymous said...

Krya på dig Kina!
Om du vill ha ett tittapåtv-tips ska du kolla in www.hulu.com. Där finns typ ALLT som sänts på amerikansk TV (egentligen bättre än TV då reklamavbrotten är betydligt kortare). Igår när vi alla var lite Thanksgivingsega tog vi till olika knep för att smälta kalkonen och alla pajer. Jag försökte skaka ner kalkonen med en springtur, barnen hade playdates med sleep over och Stefan ägnade sig åt hulu.com. Efter ett flertal episoder av The Office övergick han till The starter wife och 24... för att sedan avsluta med att hyra en film on demand... Inte mycket till sällskap med andra ord.

Hoppas du kryar på dig så att vi kan ta en tur till Manhattan snart! /My

Kina Paulsson said...

Vilket suveränt tips! Då kan vi äntligen se nästa säsong av Californication. Vi som inte har Showtime bland våra 1000 kanaler.

Vi får definitivt ta en tur till City snart!
Kram