Friday, September 25, 2015

Kommentarer

Jag älskar att få kommentarer på min blogg. Det visar att någon läser och kanske tycker något. Jag får ju inte så mycket kommentarer och tänker att det beror på att ingen läser det jag skriver eller tycker något om det jag skriver, vilket är helt fine.

Men nu undrar jag om det inte beror på att ingen klarar av att passera "I'm not a robot"-testet man måste göra innan man får publicera sin kommentar. Vem har kommit på den briljanta idén att lägga upp totalt oidentiferbara bilder som ska identifieras som pajer, vägmärken eller djur? Det är ju ren tur varenda gång jag lyckas få med allt de frågar efter.

7 comments:

Anonymous said...

Emil testar i'am not a robot testet.

Kina Paulsson said...

Visst är det skönt att få det bekräftat, Emil?

Anonymous said...

Klart jag läser vad du skriver! Det är roboten som avskräcker...
Åsa

Kina Paulsson said...

Då var det som jag trodde, Åsa :)

Anonymous said...

Jag kan inte lämna kommentar när jag läser din blogg i iPhone (vilket jag alltid gör). Nu använder jag datorn bara för att kunna lämna en kommentar så att du inte tror att ingen läser.
/Kristian.

Kina Paulsson said...

Tack Kristian, det värmer!

Anonymous said...

Visst läser vi! På bussen hem på fredag em har jag min "Kina-blogg tid"😉. Kram Jenny