Thursday, May 28, 2009

Äntligen

Nu har det varit tomt på inlägg ett tag här på bloggen, men jag ska försöka skriva i kapp. Anledningen till att det har varit tyst är att det har varit full aktivitet hos familjen Paulsson & Wieselgren.

Efter att jag hade lämnat av T vid tåget i torsdag åkte jag direkt till en park i Tarrytown där Olivia var på utflykt. Jag hade lovat att komma dit och vara med en stund, för att sedan kunna ta med mig Olivia direkt hem. Parken visade sig vara betydligt svårare att hitta än jag trodde och min närvaro på Olivias utflykt uteblev. Jag hittade helt enkelt inte dit. Inte min GPS eller iPhone heller.

Eftersom jag insåg att Olivia skulle vara lätt upprörd över att jag aldrig dök upp, åkte jag istället till skolan för att möta henne där och lyckades på så sätt sätta lite plåster på såret.

Väl hemma gick vi och väntade och väntade tills äntligen Magnus kom hem från Sverige tillsammans med hela Familjen H. 

3 comments:

Anna said...

Äntligen säger jag med! Har saknat dig här! Kram

Anonymous said...

Vad härligt att du är tillbaka! Kram Ulla

Kina Paulsson said...

Roligt att ni har saknat mig. Jag ska försöka bättra mig.
Stor kram