Tuesday, July 17, 2012

Brev

Min kära älskade mamma!
Nu har det gått flera veckor och jag har fortfarande inte haft möjlighet att berätta om allt som har hänt på sista tiden. Kanske du redan vet. Djungeltrumman i vår familj brukar ljuda ganska högt. Men för säkerhets skull skriver jag ändå. Jag står inte ut med känslan att inte få berätta.

Vi har köpt sommarställe. Ett fantastiskt litet torp strax utanför Stockholm. Du skulle älska denna plats som har både gammeldags charm och bekvämlighet. Först i mitten av augusti har vi tillträde och vi är sprängfyllda av förväntan. Tur att vi åker till Italien i morgon så att vi får annat att tänka på några veckor.

Det andra jag ville berätta var att vår Stora Lilla F ska flytta till Lund. Hon ska läsa japanska och har redan ordnat boende trots stenhård konkurrens. Det är obegripligt hur stor och duktig hon har blivit och jag är makalös stolt.

I morgon åker vi som sagt till Italien och på lördag kommer alla tre stora barnen ner. Det är verkligen roligt att alla barnen har lust och möjlighet att följa med.

Jag saknar dig så väldigt mycket och hoppas att du har det bra.

Många kramar
Din dotter

No comments: