Monday, November 14, 2011

Födelsedag

Nu har jag fyllt 46 år, vilket låter otroligt gammalt. Tänk om jag hade vetat när jag var 26 hur ung man fortfarande är när man är 46. Fast å andra sidan, vad skulle jag ha gjort med den kunskapen?

Min 46-årsdag var i alla fall en bra dag, med frukost på sängen, fina presenter, träning, fika på favoritfiket, besök på Bukowskis samt middag på Sven-Harrys på kvällen. Precis vad man kan önska av en födelsedag. Förutom att vi saknade vår Stora Lilla F på kvällen. Trots att jag är så glad att hon är där hon är med allt vad det innebär, hade jag velat ha henne hos mig på min födelsedag.

Men nu är jag alltså definitivt inne på andra halvan av mitt liv, vilket känns lite vemodigt men också rogivande.

2 comments:

Anonymous said...

Ett stort grattis i efterskott!!!
Låter som du hade en toppendag :) Visst är det skönt att inte känna sig äldre än 26?
Kram
Å

Kina Paulsson said...

Tack och kram tillbaka!