Wednesday, January 16, 2013

Nystart 2013

Nu börjar det bli dags att bestämma sig. Antingen börjar jag skriva igen, eller lägger jag ner. Att skriva är bra för mig. Det får mig att tänka, reflektera och notera vad som händer omkring mig. Risken finns annars att dagar går och förvandlas till en grå massa. Därför gör jag ett nytt försök.

Vår lägenhet är nästan klar nu. Tyvärr bara nästan och vi har nu vant oss vid att det står tavlor i hörnen och målarpytsar lite här och där. Jag skyller på min man för att han är så ovillig att ta tag i sakerna, men ärligt talat gör ju inte jag det heller.

Efter sex veckors förkylning har jag återigen börjat träna. Det är veckans stora händelse. Nu ska julkilona bort. Ett par stycken minst blev det under de ynka veckorna julhelgen varade. Jag tror det får bli ett stående moment här. Varje söndag kväll ska jag göra ett inlägg om lördagens viktkontroll på gymmet. Får se hur det blir med den saken. Beror nog på i vilken riktning det går.

Sådärja, nu är jag igång igen.

2 comments:

Camilla Tivell said...

Kina, jag kollar in din blogg varje dag för att se om det är någon uppdatering. Ska erkänna att det varit lite fattigt på slutet :) Som trogen läsare av din blogg ser jag fram emot en nystart! :) Kram

Kina Paulsson said...

Tack Camilla, jag ska göra mitt bästa. Och visst läser jag din blogg.
Kram