Wednesday, June 22, 2011

Återuppstånden

Så är jag tillbaka där allt började. Under mitt eget fulla namn har jag nu tänkt fortsätta skrivandet.

Den här våren har jag fått allt svårare att veta vem jag ska adressera mitt skrivande till. Tidigare har jag alltid haft min mamma i åtanke när jag har skrivit. Hon kommer att fortsätta att finnas i bakhuvudet när jag skriver, men samtidigt behöver jag någon ytterligare att adressera mina tankar till.

Ärligt talat vet jag inte om jag kommer att ha något att skriva om framöver, men å andra sidan stärks mina sinnen av vetskapen att jag då och då ska formulera ett inlägg. Mycket om och men blev det nu, men huvudsaken är att jag är uppe i sadeln igen.

Måste bara tillägga att PC är totalt värdelöst för en bloggskrivare. Publish Post-knappen fungerar ju inte. Snälla, kan jag få en ny dator snart....

1 comment:

Anonymous said...

Det var på tiden! Vad jag väntat på att di ska börja skriva igen! Glad midsommar till er alla! Kram annette